Vormsi bränd pälvis Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursil kõrgeima tunnustuse võites graafilise disaini identiteedi kategooria.
Eesti Disainiauhinnad konkurssi korraldab Eesti Disainikeskus koos Eesti Disainerite Liidu, ADC*Estonia (Art Directors Club Estonia), Teenusmajanduse Koja ja Eesti Kunstiakadeemiaga. Konkursiga tunnustatakse head disaini kasutamist, tuuakse avalikkuse ette valdkonna trendid ja juhitakse tähelepanu disaini rakendamise erinevatele võimalustele.
Loovjuht Alari Orav: “Vormsi on alla 500 elanikuga saar omapärase ajaloo, kultuuri ja loodusega. Kõik need viited on leitavad brändi loost ja visuaalsest identiteedist. Unikaalset peremärgisüsteemist inspireeritud kirjatüüpi rakendatakse pealkirjades. Labakinnastelt laenatud muster katab nüüd plakatite ja sotsiaalmeediapostituste ääri. Vormsi puhul on omapäraseks see, et ühtset visuaalset süsteemi kasutatakse igat tüüpi suhtluseks – ametlikest dokumentidest isetehtud plakatiteni.”
Vormsi brändi esitas konkursile disainiagentuur AKU, kes oli töö teostajaks koos Brand Manualiga. Vormsi tiimile partneriks oli projektimeeskond: loovjuht Alari Orav, disainer Mirjam Reili, fotograaf Renee Altrov, strateeg Kaarel Mikkin, tüpograafia Studio Feixen, projektijuht Merlin Püümann.
Brändiuuendus oli osa LEADER programmi projektist, mille ühistaotlejaks olid MTÜ Vormsi Arenduskeskus, Vormsi vald ja MTÜ Vormsi Käsitöö Selts. Ühisprojekti koostas Merit Kaabel.
Vormsi brändingu projektijuht oli Kata Varblane.
Kiitus ja tunnustus kõigile Vormsi brändi rakendajatele! Kasutame uhkusega!
Kvaliteetsed konkursifotod leiab siit: https://defolio.com/eda/2024-vormsi-3
Auhinnagaala fotod: Kata Varblane