Postiteenus

Postiteenused, nagu palju muudki siin elus, on pidevas muutumises. Et käia ajaga kaasas  ja pakkuda saarel elavatele inimestele paremat teenust, on Omniva juba viinud oma Vormsil pakutavatesse teenustesse sisse mitmeid muudatusi.


Alates 1. jaanuar 2023 toimetab postiteenuse koju või tööle personaalne kirjakandja

 E-kaubanduse kasvades on ka Vormsil suurenenud pakkide tellimine virtuaalse pakiväljastuse kaudu/või muutunud üha populaarsemaks pakkide tellimine virtuaalse pakiväljastuse kaudu ja väheneb postipunktis kohapeal teenuste kasutamine.

Pakkide saatmine pakikasti kaudu

Vormsi saarel Hullo kaupluse ees on uus pakikast, kuhu saab jätta saatmiseks Omniva kodulehel ise eelvormistatud pakke.

Paki saatmiseks on vajalik see ise eelvormistada Omniva iseteeninduses https://minu.omniva.ee/, kust saab pakikoodi. See pakikood tuleb pakile käsitsi kirjutada või printida ning lisada nii saatja kui saaja mobiiltelefoni numbrid.  Postikuller võtab pakid pakikastist igal tööpäeval kohale toimetamiseks kaasa kell 10 hommikul.

Uude pakikasti saab jätta saadetisi:

  • Väike pakk: pikkus 64 cm, laius 38 cm, kõrgus/paksus 9 cm, reaalkaal ei tohi ületada 30g
  • Suur pakk: pikkus 64 cm, laius 38 cm, kõrgus 19 cm, reaalkaal ei tohi ületada 30 kg

Postmarkide ja teiste postitoodete ostmine

Postmarke ja ümbrikke on müügil Vormsi Talumuuseumis ja peagi ka Hullo poes. Lisaks saab postitooteid tellida Omniva e-poest. Sealt leiab laia valiku postmarke, postkaarte, pakendeid, postkaste, mida saad tellida nii postkasti, kulleriga kui pakiautomaati.

Kuidas tellida personaalset kirjakandjat?

Soovid saata või saada pakki? Vajad postmarki, ümbrikku või pakendit? Tasuda arveid või saata kirja? Kutsu selleks personaalne kirjakandja koju või tööle! Kutsumine on saarel tasuta ja kehtivad täpselt samad hinnad kui postiasutuses ja maksad ainult ostetavate postiteenuste eest.

Tellimiseks helista telefonil 6643 330!  Või täida tellimus Omniva kodulehel www.omniva.ee/era/abiinfo/kirjakandja_tellimine. Märgi, mida soovid teha kirjakandja abil ja aadress. Omniva klienditeenindaja võtab Sinuga ühendust ja lepib kokku teenindamise aja. Tellimust tullakse täitma üldjuhul juba järgmisel tööpäeval, aga mitte hiljem kui kahe tööpäeva jooksul ajavahemikus kell 8-17.

NB! Nii telefonis kui läbi veebivormi tehtud tellimused, mis on seotud postkontoriga, jõuavad edasi Haapsalu jaotuskeskusesse. Sealt saadetakse paki omanikule sõnum, pärast mida tuleb võtta paki omanikul ühendust Haapsalu jaotuskeskusega ja täpsustada üksikasju. Kliendiga kokku lepitud päevaks saadetakse vajalikud asjad ja info Vormsi postitöötajale, kes siis omakorda edastab paki omanikule.